اداره پست تا چندم بازه
مهدی
بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟
اداره پست تا چندم بازه را از این سایت دریافت کنید.
ساعت کاری اداره پست در سال 1400
ساعت کاری اداره پست در کرونا , ساعت کاری اداره پست پنجشنبه ، در ماه رمضان ، شریاز ، تهران ، مشهد کرج اصفهان بندر عباس اراک ارومیه اندیشه اهواز
ساعت کاری اداره پست در سال 1400
ساعت کاری اداره پست در سال 1400
بسیاری از دانشجویان که تازه وارد دانشگاه محل قبولی شده اند نیاز به ارسال تاییدیه تحصیلی دارند از همین رو به دنبال ساعت کاری اداره پست در سال 1400 هستند که در این مقاله توضیح خواهیم داد :
ساعت کاری پست در دفاتر پستی
ساعت کاری پست در دفاتر پستی به نوع شعبه بستگی دارد. اما ساعت کار اداره پست در روزهای عادی معمولا ۸ تا ۱۴:۳۰ و در روزهای پنجشنبه ۸ تا ۱۳:۳۰ است. این دفاتر در روزهای جمعه فعالیت ندارند. ساعت کار پست پیشتاز نیز به همین صورت است. برای اطلاع از سرعت ارسال پست پیشتاز کلیک کنید.
ساعت کار پست در مراکز و مناطق
ساعت کاری اداره پست معمولا متناسب با هر شعبهای متفاوت است. اما در حالت کلی در مراکز و مناطق و در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت کار اداره پست ۱۸ تا ۸ است. در روزهای پنجشنبه نیز معمولا ساعت کاری پست از ۸ صبح آغاز شده و در ساعت ۱۷ پایان مییابد. این مراکز در روزهای جمعه تعطیل هستند.
ساعت کاری پست در ستادها
در ستادهای پست معمولا ساعت کاری اداره پست از ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶:۱۵ ادامه پیدا میکند. ضمنا ستادهای پستی در روزهای پنجشنبه و جمعه فعالیت ندارند و تعطیل هستند.
جهت مشاوره تلفنی ساعت کاری اداره پست
تماس از تلفن ثابت بدون کد 9099071613
تماس از سراسر کشور xxxxxxxxxx
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )
مدارک لازم جهت گرفتن تائیدیه تحصیلی
1- کپی مدرک دیپلم
2- کپی مدرک پیش دانشگاهی
3-پرنمودن فرم تائیدیه تحصیلی پست
4-دو عدد پاکت کوچک و یک عدد پاکت بزرگ
5- کرایه پستی
طریقه پرکردن آدرس فرستنده و گیرنده:
1-پاکت بزرگ:
قسمت فرستنده آدرس محل سکونت متقاضی،قسمت گیرنده:آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی
2- پاکت کوچک :
قسمت فرستنده: آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی، قسمت گیرنده:آدرس دانشگاه محل تحصیل و نام و نام خانوادگی دانشجو و رشته تحصیلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نماییدتماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **لینک های مرتبط
zarebin | دانلود برنامه ذرهبین - وبگرد فارسی در Google Play
شروع کار ادارات در سال ۱۴۰۰ - شروع کار ادارات در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تاخیر
زمان دقیق آزمون استخدام آموزش و پرورش در تیر یا خرداد 1400
سال 1400 چه حیوانی است - سال 1400 چه رنگی است
ساعت کاری اداره پست در سال 1400
اداره پست از چندم فروردین باز است ؟؟
پست پیشتاز روز جمعه تحویل مرسوله دارد؟
ساعت تحویل سال 1400 - تحویل سال 1400 چه ساعتی است ؟
عید 1400 به کدام شهر ها میتوان سفر کرد ؟؟!!
paziresh.whc.ir ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی 1400
کلمات کلیدی : ساعت کاری اداره پست در کرونا ساعت کاری اداره پست پنجشنبه
سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
سوالات کاربران
فعالیت پست در روزهای پایانی سال چگونه است؟
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: پیشبینی میشود حجم کار در ۱۰ روز آینده افزایش پیدا کند و حتی ممکن است زمانی که همکاران ما جهت توزیع مرسوله مراجعه میکنند، گیرنده در نشانی نباشد، بنابراین برنامهریزی کردیم مدت زمان نگهداری مرسولات در باجههای معطله بیشتر شود.
یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ GMT 14:32
شنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۴
دستهبندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
کد خبر: 1401122013748
خبرنگار : 71667
فعالیت پست در روزهای پایانی سال چگونه است؟
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: پیشبینی میشود حجم کار در ۱۰ روز آینده افزایش پیدا کند و حتی ممکن است زمانی که همکاران ما جهت توزیع مرسوله مراجعه میکنند، گیرنده در نشانی نباشد، بنابراین برنامهریزی کردیم مدت زمان نگهداری مرسولات در باجههای معطله بیشتر شود.
محمد احمدی در گفتوگو با ایسنا، درباره فعالیت پست در روزهای پایانی سال و تعطیلات اظهار کرد: واقعیت این است که از همان اوایل اسفند حجم فعالیت خدمات پستی نسبت به رویه روتین ماههای گذشته افزایش پیدا کرده است، در حال حاضر بخشی از خدمات ما نزدیک به ۵۰ درصد افزایش رویه و فعالیت داشته است.
وی افزود: اما ما در ماه اسفند یک طرحی را تحت عنوان بهار آورده ۱۴۰۲ طرح ریزی و اجرا کردهایم که مبتنی بر آن از بسیج همه نیروهایمان برای اینکه فعالیتهای اجرایی در زمانی مقرر انجام شود، استفاده کنیم. همچنین این ظرفیت را به وجود آوردیم که در جایی که نیاز باشد بتوانیم از نیروهای پاره وقت که به صورت برنامه ریزی شده از قبل برای کمک فعالیت های روتین داریم، استفاده کنیم.
احمدی با بیان اینکه بخشی از موضوعات، ظرفیتهای حمل و نقلی است گفت: با توجه به شرایط خاص کشور به ویژه در کلان شهرها در روزهای آخر سال اتفاقاتی که رخ میدهد خارج از کنترل ماست، موضوع ترافیک شهری همیشه زمانبندی هایی که ما تعریف کردهایم را به لحاظ ارسال و در جمع آوری با چالش مواجه میکند اما در مسیرهای بین شهری به دلیل اینکه از ساعت شب گاهی استفاده میکنیم چالش بحرانی نداریم.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ادامه داد: این موضوع سبب میشود در جمع آوری مرسولات شهری با تاخیر یک روز مواجه شویم. فعالیتهای پست به صورت روتین رصد میشوند و اگر جایی با چالش روبرو شویم، سعی میکنیم ظرفیتهایمان را در آنجا ایجاد کنیم و درگاه ارتباطی ۱۹۳ فرصت ارتباطی است که شهروندان عزیز میتوانند اگر با چالشهای در زمینه پیگیری مرسولاتشان روبرو شدن از آن استفاده کنند.
وی بابیان اینکه برای پیگیری مرسولات مسیر روتینی که بر روی وبسایت وجود دارد و شهروندان میتوانند از طریق با همکاران بخش کال سنتر جهت کمک و راهنمایی استفاده کنند، تشریح کرد: پیش بینی ما این است که در ۱۰ روز پایانی باقیمانده سال حجم مرسولات بیشتر خواهد بود، موضوعات دیگری که وجود دارد، عدم حضور گیرندگان در نشانی است که باعث می شود بعداً مرسولات به ادارات توزیع برگشت بخورند.
احمدی ادامه داد: ما باجههای معطله خود را فعال کردهایم، همچنین در این ایام زمان باجههای قبول و توزیعمان ساعتشان را تا ساعت 18 و بعضا 20 افزایش دادیم که مدت زمان خدمت به مردم افزایش یابد، بنابراین فرصت مناسبی است برای کسانی که درگیر کارند تا بعدازظهرها بتوانند خدمات خود را ارائه بدهند. شهروندان باید بدانند که زمانی ساعت 14 مرسولات خود را تحویل باجه می دهند، فردای آن روز در چرخه ارسال قرار می گیرند.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با بیان اینکه بعضی نقاط و مسیرها چالشهایی دارند که از اختیارات خارج است، گفت: به طور مثال چند روز گذشته اتفاقاتی افتاد که در مسیرهایی مانند چابهار به زاهدان کامیون پستی تصادف کرد و منجر به ضرب و جرح راننده شد اما سریعاً کامیون دیگری جهت جایگزینی ارسال شد. مشکلاتی از این دست وجود دارد که سبب میشود موضوع کنترل فراتر از زمان تعهد شده برای توزیع شود. در ۱۰ روز آینده پیش بینی این است که حجم کار افزایش پیدا می کند و حتی ممکن است گیرنده در نشانی نباشد و همکاران ما که مراجعه میکنند توانند مرسولات را توزیع کنند. بنابراین از روز شنبه یعنی امروز برنامهریزی میکنیم که مدت زمان نگهداری مرسولات در باجههای معطله بیشتر شود که اگر احیاناً مرسولهای توزیع نشد، شهروندان تا ساعت 20 به باجه معطله جهت دریافت حضوری مراجعه کنند یا درخواست دهند برای روز بعد که منزل هستند مرسوله ارسال و آن را دریافت کنند.
پست در ایام نوروز تعطیل نیستوی درباره فعالیت پست در تعطیلات نوروز اظهار کرد: فقط روز عید نوروز همکاران پست تعطیل هستند که در آن روز خاص هم تعدادی کشیک خواهیم داشت اما بقیه روزهای این ایام به صورت روتین فعالیت ها انجام می شود و فعالیتهای پست تعطیل نیست. همانگونه که می دانید پست در تمام سال فقط پنج روز تعطیلی دارد و بقیه روزها تعطیل نیست ولی واقعیت این است که در سنوات گذشته اتفاق افتاده که مرسولاتی که در تاریخهای ۲۸ و ۲۹ اسفند دریافت میشوند. برای ایام سوم و چهارم روز عید میمانند و با استفاده از بسیج همکاران آنها را توزیع خواهیم کرد.
احمدی در پایان تاکید کرد: ما از روز دوم تعطیلات باجههای کشیک فعال خواهند بود و به صورت روتین فعالیتها انجام میشود، در این حوزه هم درگاه وب سایت سامانه رهگیری مرسولات وجود دارد که مردم می توانند موقعیت مرسولات خود را پیدا کنند؛ همچنین سامانه ۱۹۳ و کال سنتر هم فعال خواهند بود که حداقل به صورت کشیک فعالیت کنند و اگر برای شخصی مساله ای رخ داد پیگیری های لازم انجام شود.
انتهای پیام
خبرنگار یاسمین نسبتی
دبیر فاطمه محمدنژاد
موضوعات داغ روز
اقتصادي پرواز بانك مركزي بورس خودروسازي خودرو تاخير پرواز شورای عالی کار
بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟