این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    بلک فرایدی در مشهد

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    بلک فرایدی در مشهد را از این سایت دریافت کنید.

    در جمعه خیلی سیاه فروشگاه‌های اینترنتی ایران چه گذشت؟

    از حدود یکی دو ماه پیش برخی از فروشگاه‌های اینترنتی شروع به تبلیغات گسترده پیرامون روز جمعه‌ای داشتند که قرار بود بی‌سابقه‌ترین حراج سال در زمینه فروش اینترنتی در کشور باشد.

    در جمعه خیلی سیاه فروشگاه‌های اینترنتی ایران چه گذشت؟

    اجتماعی/ سایرحوزه ها

    4 آذر 1396 - 15:29

    از حدود یکی دو ماه پیش برخی از فروشگاه‌های اینترنتی شروع به تبلیغات گسترده پیرامون روز جمعه‌ای داشتند که قرار بود بی‌سابقه‌ترین حراج سال در زمینه فروش اینترنتی در کشور باشد.

    از حدود یکی دو ماه پیش برخی از فروشگاه‌های اینترنتی شروع به تبلیغات گسترده پیرامون روز جمعه‌ای داشتند که قرار بود بی‌سابقه‌ترین حراج سال در زمینه فروش اینترنتی در کشور باشد. این جمعه آمد و حراج‌های به‌تعبیر این سایت‌ها بی‌سابقه شروع شد و مشکلات عدیده‌ای در بدو این حراج آنلاین پیش آمد. در بین خریداران و بازدیدکنندگان سایت‌ها‏‎‏ که در راس آنها دیجی‌کالا و بامیلو قرار دارند‏، دو قشر راضی و ناراضی زیادی دیده می‌شود.

    «جمعه سیاه» یا «همان بلک فرایدی» طرحی است که سال‌هاست در جهان اجرا می‌شود و چند سالیست پایش را به بازار آنلاین و حتی آفلاین کشور نیز گذاشته. تازه‌وارد حاضر در کمپین بلک‌فرایدی امسال دیجی‌کالا بود که با اسم «جمعه‌به‌خرید» وارد این کارزار شد و تبلیغاتش را بسیار دیرتر از سایر فروشگاه‌ها نظیر بامیلو شروع کرد.

    مشکل اصلی درست راس ساعت 12 بامداد روز پنجشنبه 2 آذر‏، یعنی زمان اجرای طرح شروع شد‏، درست زمانی که هر دو فروشگاه اینترنتی‏، هم وبسایت و هم اپلیکیشن‌شان در ثانیه‌های آغاز اجرای طرح به حالت تعلیق درآمد و مشکل از کارافتادن سرور پیدا کردند. مشکلی که اعتراض کاربران را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت و منجر به اعلام رسمی این ایراد و معذرتخواهی از سوی برخی از این سایت‌ها شد.

    البته این مشکل کماکان تا به امروز هر چند ساعت یکبار به ویژه در هنگام گذاشتن کالاهای جدید تکرار می‌شود و کاربران از اینکه چطور این ایراد کماکان دارد اظهار تعجب می‌کنند.

    اعتراض اصلی کاربران اما به نحوه قیمت‌گذاری اجناس این فروشگاه‌های اینترنتی بود. اکثر آنها از گران کردن قیمت نهایی محصول و در نهایت اعمال تخفیف بر روی قیمت کاذب کالا گلایه داشتند‏، بسیاری دیگر نیز از عدم موجودی برخی از کالاهای ویژه در زمان ارائه‌شان روی سایت شکایت کرده‌ بودند.

    کاربران دیگری نیز به اختلالات پیش‌آمده در سایت بعد از ثبت خریدشان اشاره کرده بودند که به خاطر همین مشکلات فنی نمی‌توانستند خرید خود را تکمیل کنند و در نتیجه خریدشان ناقص می‌ماند.

    مشکلات فنی زیادی در بین کالاها به چشم می‌خورد که گاها اشتباهات خنده‌داری را به وجود آورده که دستمایه کاربران تیزبین اینترنتی این فروشگاه‌ها شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که پیش آمدن این قبیل مشکلات با حجم ترافیک ناگهانی طبیعی بوده و بسیاری دیگر معتقد هستند که با وجود هزینه‌های هنگفتی که برای تبلیغات این کمپین‌ها شده، بهتر بود تا با هزینه کردن در بخش فنی نیز شاهد این گونه اشتباهات نبودیم.

    در مورد موجود نبودن کالاهای ویژه تنها پس از چند ثانیه از شروع طرح نیز‏، حدس و گمان‌های بسیاری زده می‌شود که صحت هیچ‌کدام از آنها را نمی‌توان به طور صد در صد تایید کرد. یکی از برنامه‌نویس‌های بامیلو در این‌باره به دیجیاتو می‌گوید:

    بین صدهزار کاربر سایت حتما صد برنامه‌نویس علاقه‌مند به این کالاها وجود دارد. مشکل جایی آغاز می‌شود که این برنامه‌نویس‌ها با ماکرونویسی و یا طراحی ربات به این کالاهای ویژه که ساعت خریدشان روی سایت چند دقیقه قبل مشخص می‌شود، تعداد محدود موجودی آنها را در یک ثانیه اول خریداری می‌کنند. مسئله‌ای که جلوگیری از آن کار سختی است ولی این حرف که این کالاها وجود خارجی ندارند از پایه اشتباه است.

    ماهیت حراج‌های بزرگ نیز در این طرح گاها به زیر سوال رفته و تخفیف‌های بسیار اندکی که بر روی برخی کالاها اعمال شد از دیگر مشکلاتی بوده که کاربران شبکه‌های مجازی به آن اشاره داشتند. آنها معتقد هستند که این مقدار تخفیف برای کشیدن نام «بزرگترین حراج سال» بسیار ناچیز است.

    به نظر می‌رسد قانون نانوشته تجارت که در آن معترضین بیشتر از افراد راضی شکایت خود را نشان می‌دهند در این کمپین نیز به چشم خورده و تعداد اعتراضات به مراتب بالاتر از رضایت‌هاست.

    برخی از کارشناسان این فروشگاه‌های اینترنتی نیز مشکلی را با دیجیاتو در میان گذاشتند. آنها معتقد هستند که بسیاری از این مشکلات را از سوی تامین‌کنندگان کالاها می‌دانند. بسیاری از اجناس تخفیف خورده در این سایت‌ها توسط تامین‌کنندگان آنها قیمت‌گذاری می‌شود که همین مسئله مشکلات قیمتی بسیاری را فراهم آورده است.

    البته این صحبت در حالی مطرح می‌شود که برخی کاربران معتقد هستند که  لااقل در برخی اجناس مانند تصویر زیر‏، موضوع افزایش و سپس کاهش قیمت در روز تخفیف، از پیش برنامه‌ریزی شده است و می‌شد که از روی دادن آن جلوگیری به عمل آورده شود.

    قرار است بیانیه‌ای توسط هر دو سایت به‌منظور مشکلات پیش‌آمده در طول حراجی روز جمعه منتشر شود. در پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی دیجیاتو بیانیه بامیلو تا فردا و بیانیه دیجی‌کالا تا ظهر امروز منتشر خواهد شد. حراج برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با وجود مشکلات پیش‌آمده تمدید شده و هنوز ادامه دارد. تجربه شما از خرید آنلاین روز جمعه از فروشگاه‌های اینترنتی چه بوده است؟ آن را با ما در میان بگذارید.

    24 نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.

    پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.

    پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.

    منبع مطلب : mashhadfori.com

    کوپن و کد تخفیف تخفیف بلک فرایدی مشهد کالا

    خرید اینترنتی و ارزان با کوپن و کد تخفیف تخفیف بلک فرایدی مشهد کالا را تجربه کنید. همچنین می توانید شگفت انگیز و حراج های روزانه فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی را در تیاندا پیدا کنید

    تیاندا - جستجو محصولات و خدمات

    تخفیف بلک فرایدی مشهد کالا

    غیر فعال

    رفتن به وب سایت فروشنده

    کد تخفیف مشهد کالا

    خرید اینترنتی همراه با کد تخفیف لذت دیگری دارد. اگر کمی دقت کنید، درچند سال اخیر بسیاری از افراد محصولات و مایحتاج مورد نیاز خود را از اینترنت وشبکه های اجتماعی به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. از این رو فروشگاه‌های اینترنتی زیادی تصمیم گرفته‌اند به صورت دوره‌ای و مناسبتی کد تخفیف به مشتریانشان ارائه کنند تا بتوانند علاوه بر فروش بیشتر، رضایت آن‌ها را نیز جلب کنند. فروشگاه اینترنتی مشهد کالا در دوره‌های متفاوتی مانند جشنواره‌های یلدا، جمعه به خرید، بهار شگفت انگیز، این جمعه لازمت میشه، شگفت انگیز با دمای بالا و… اقدام به ارائه کد تخفیف و همچنین حراجی های متنوع به مشتریانش کرده است.

    در این مقاله قصد داریم راه ‌های دریافت کد تخفیف مشهد کالا را به طور کامل برایتان توضیح بدهیم. اگر شما هم قصد دریافت تخفیف بیشتر از مشهد کالا را دارید، این مقاله را تا آخر بخوانید.

    اگر دوست دارید همیشه کالا های مورد نظرتان را از مشهد کالا با کد تخفیف خریداری کنید؛ قبل از خرید به این مقاله سر بزنید، زیرا این مقاله به طور روزانه آپدیت می‌شود.

    چگونه کد تخفیف مشهد کالا بگیریم؟

    در این بخش روش‌ هایی که می‌توان جدیدترین کدهای تخفیف مشهد کالا دریافت کرد را توضیح می‌دهیم.

    نحوه ثبت کد تخفیف مشهد کالا

    جهت استفاده از کد تخفیف مشهد کالا، هنگامی که محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کردید، بر روی گزینه وارد کردن کد تخفیف کلیک کرده و در نهایت روی دکمه اعمال کلیک کنید. بعد از طی کردن این مراحل، مشاهده می کنید که تخفیف مورد نظر روی سبد خرید شما لحاظ شده است.

    تخفیف بلک فرایدی مشهد کالا

    در طرح بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی مشهد کالا، بدون وارد کردن کد تخفیف از تخفیف محصولات منتخب بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات منتخب طرح بلک فرایدی در وبسایت مشهد کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

    فروشگاه مشهد کالا

    تیاندا - جستجو محصولات و خدمات

    homepage محصولات حراجی کدتخفیف ها مقالات فروشندگان فیلم و سریال persons

    ---------------------------------

    register affiliate pricing contact

    منبع مطلب : www.tienda.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 14 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید