این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    دنا پلاس 1401

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    دنا پلاس 1401 را از این سایت دریافت کنید.

    قیمت دنا پلاس 1401 کارکرده و دست دوم

    قیمت دنا پلاس مدل 1401 از 515,000,000 تا 665,000,000، قیمت خودرو دنا پلاس 1401 در سایت همراه مکانیک.

    فروش تضمینی خودرو با بهترین قیمت ممکن!

    همراه مکانیکقیمت روز خودروقیمت ایران خودروقیمت دنا پلاسقیمت دنا پلاس 1401

    قیمت دنا پلاس 1401

    درخواست فروش بازه قیمت:

    605,000,000~665,000,000تومان

    امتیاز کارشناسان 3/5

    خرید دنا پلاس 1401 >

    خودروهای موجود در نمایشگاه

    دنا پلاس مدل 1401 دنده ای تهران 1,200 KM نقدی 693,000,000 تومان

    دنا پلاس مدل 1401 اتومات تهران 100 KM نقدی 740,000,000 تومان دنا پلاس مدل 1401 اتومات تهران 9,000 KM نقدی 690,000,000 تومان دنا پلاس مدل 1401 دنده ای تهران 75 KM نقدی 670,000,000 تومان

    قیمت دیگر تیپ‌ها

    به روز رسانی : 1401/11/03

    ایران خودرو دنا پلاس 1401

    توربو 4 ایربگ بازار 0٪ 645,000,000 تومان جزئیات و قیمت

    ایران خودرو دنا پلاس 1401

    توربو 6 دنده بازار 0٪ 655,000,000 تومان جزئیات و قیمت

    ایران خودرو دنا پلاس 1401

    توربو اتوماتیک بازار 0٪ 665,000,000 تومان جزئیات و قیمت

    ایران خودرو دنا پلاس 1401

    معمولی 2 ایربگ - نیمه فول

    بازار 0٪ 605,000,000 تومان جزئیات و قیمت

    قیمت روز دنا پلاس مدل 1401 در بازار

    قیمت دنا پلاس 1401، مانند سایر مدل‌های این خودرو در سال‌های مختلف، همواره دست‌خوش تغییرات بوده است. تغییراتی که به‌واسطه افزایش و کاهش در نرخ ارز، تحریم‌ها، وضع قوانین مختلف و سایر عوامل موجود، می‌تواند بازه متفاوتی را برای قیمت دنا پلاس 1401 و سایر خودروهای موجود در بازار، خلق کند. سال‌ها است که بسیاری از مردم به علت همین نوسانات قیمتی، به‌دنبال خودروهای کارکرده هستند؛ در نتیجه اگر شما هم می‌خواهید از قیمت خودرو دنا پلاس مدل 1401 مطلع شوید، می‌توانید در هر لحظه با مراجعه به صفحه قیمت دنا پلاس 1401 در سایت همراه مکانیک، از قیمت روز دنا پلاس 1401 باخبر شوید.

    سوالات متداول قیمت دنا پلاس 1401

    قیمت روز دنا پلاس مدل 1401 چگونه محاسبه می‌شود؟

    پاسخ

    قیمت دنا پلاس 1401 به‌صورت روزانه و باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در بازار مشخص می‌شود.

    قیمت ماشین‌های دنا پلاس 1401 موجود را از کجا می‌توان مشاهده کرد؟

    پاسخ

    قیمت خودروهای دنا پلاس 1401 موجود در نمایشگاه همراه مکانیک را می‌توانید در صفحه خرید خودرو مشاهده کنید.

    منبع مطلب : www.hamrah-mechanic.com

    بررسی مشخصات دنا پلاس 1396

    مشخصات دنا پلاس 5 دنده توربو, 6 دنده توربو, اتوماتیک توربو, دنده ای ساده 1396 - 1401 به همراه تست کارشناسی مشخصات فنی خودرو بررسی ایراد مشکلات معایب و مزایا دنا پلاس 1396 - 1401 با امکان مقایسه

    مشاهده قیمت دنا ‏پلاس

    پنجشنبه 06 بهمن 1401

    مشخصات دنا ‏پلاس

    709 دیدگاه مشاهده قیمت روز

    ایران‌خودرو حدود دو سال پس از عرضه دنا، نخستین فیس‌لیفت آن را با نام «دنا پلاس» در پاییز 1395 معرفی کرد و تولید آن از زمستان همان سال ولی با مدل 1396 آغاز شد. تغییرات ظاهری دنا پلاس عمدتاً در چراغ‌های جلو و عقب متفاوت، جلوپنجره اسپرت با ابعاد بزرگ‌تر و خطوط جانبی تازه روی درها خلاصه می‌شود. ایران‌خودرو در ابتدا امکانات رفاهی مشتری پسندی مانند سانروف، مانیتور بزرگ‌تر، دوربین عقب، ایربگ جانبی، کروز کنترل، دی‌لایت‌های جدید و چراغ خوش‌آمدگویی روی دنا پلاس قرار داده بود. البته از اواسط سال 97 بعضی از این آپشن‌ها (ایربگ جانبی و سانروف) مجددا از خانواده دنا پلاس حذف شدند! مهم‌ترین حذفیات این خودرو مواردی مانند ایربگ‌های جانبی، سانروف، جاعینکی و سیستم پشتبانی نویگیشن است. در قسمت فنی نیز دنا پلاس، تفاوتی با دنا معمولی ندارد. کیفیت ساخت آن نیز اندکی بهتر از دناست اما همچنان از تندر پلاس، کمتر است. حال به سراغ دومین عضو خانواده دنا، یعنی نسخه «پلاس توربو دنده‌ای» برویم؛ خودرویی که تولید آن از اواسط سال 96 آغاز شد اما اولین سری آن در سال 97 بدست مشتریانش رسید. به لحاظ فنی، تفاوت پلاس توربو با پلاس معمولی مانند تفاوت سورن توربو با سورن معمولی است؛ یعنی ایران خودرو فقط سیستم توربوشارژ را به پیشرانه EF7 این خودرو افزوده و چندین تغییر فنی جزیی در آن اعمال کرده. البته به لحاظ تجهیزات ظاهری نیز دنا پلاس توربو با چندین ویژگی متفاوت‌تر به تولید رسیده است مثل: رینگ بزرگتر با طراحی جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با طرح توربو و نوار قرمز رنگ و سر دنده جدید. اما سومین عضو خانواده دنا، نسخه «پلاس توربو اتومات» است که از گیربکس 6 سرعته اتومات بهره می‌برد و به همین دلیل نیز وزن خالصش حدود 70 کیلوگرم بیشتر شده. درباره گیربکس اتومات این خودرو باید این نکته را بدانید که حتی در حالت تیپ ترونیک نیز به شما اجازه نمی‌دهد دور موتور را بالاتر از 4500 ببرید. دنا پلاس توربو اتومات که تحویل آن از نیمه اول 99 شروع شد، در تجهیزات و کیفیت ساخت متاسفانه دقیقا مانند دنا پلاس توربو دنده‌ای است؛ فقط به این تفاوت که به «فرمان برقی» مجهز شده. از تابستان 1401 نیز دناپلاس توربو با گیربکس 6 دنده به بازار کشورمان آمد که تنها تفاوتش با مدل‌های توربو 5 دنده، بازهم در «فرمان برقی» خلاصه می‌شد.

    ادامه... مشاهده 898 آگهی

    رانندگی و عملکرد فنی

    طراحی ظاهری کابین و امکانات ارزش در مقابل قیمت کیفیت

    مزایای دنا پلاس

    امکاناتی بیشتر از دنا

    اقتصادی‌تر از پیشرانه‌های XUM و XU7

    اضافه شدن فرمان برقی (توربو اتومات)

    بهبود گیربکس در مدل توربو 6 دنده

    معایب دنا پلاس

    عایق‌بندی کابین

    کاهش فضای سر نسبت به دنا (در ردیف جلو)

    کشش پلاس ساده در سربالایی (نسبت به EF7 معمولی)

    سفارشی شدن ایربگ جانبی و سانروف (از اواسط 97)

    نرم بودن فرمان برقی در سرعت‌ بالا

    موقعیت نامناسب دکمه‌های تنظیم برقی صندلی

    عدم امکان تنظیم برقی صندلی در زمان خاموش بودن خودرو

    عدم بهبود آپشن‌های توربو اتومات نسبت به توربو دستی

    اشتراک در واتس ‌اَپ اشتراک در تلگرام

    5 دنده توربو 6 دنده توربو اتوماتیک توربو دنده ای ساده قیمت قیمت بازار مشاهده قیمت امروز

    وضعیت در بازار ایران

    مدل‌های موجود 1399 تا 1401

    مشخصات فنی

    محور محرک دیفرانسیل جلو گیربکس

    6 سرعته اتومات با حالت اسپرت و برف

    پیشرانه

    4 سیلندر توربوشارژ EF7

    حجم موتور 1.7 لیتر

    عملکرد فنی

    قدرت 150 اسب‌بخار گشتاور 215 نیوتن‌متر شتاب 9.5 ثانیه سرعت 205 کیلومتر برساعت مصرف ترکیبی

    8.1 لیتر در صد کیلومتر

    ابعاد و اندازه ها

    نوع بدنه سدان جمع و جور نوع شاسی یکپارچه نسل (کد اتاق) اول طول 4559 میلی‌متر عرض 1944 میلی‌متر ارتفاع 1460 میلی‌متر فاصله محوری 2671 میلی‌متر وزن 1275 کیلوگرم حجم باک 60 لیتر چرخ جلو 205/50R16 چرخ عقب 205/50R16 سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

    سیستم‌‌ کمکی راننده

    کروز کنترل کروز کنترل هوشمند

    کنترل ایستایی در سربالایی

    کنترل سرعت در سرازیری

    کنترل کشش کنترل پایداری ضد واژگونی اتو پارک حالت رانندگی سایر ویژگی‌ها

    مشاهده قیمت دنا ‏پلاس

    709 دیدگاه

    BehnamFr‏(740 روز پیش)‏

    سلام دوستان یه 3 ماهی هستش یه دستگاه دنا پلاس توربو اتومات سفید از شرکت دلال تحویل گرفتم. اگر بخواهید من با مشورت و کمک بعضی از اقایون مثل این جناب محسنی و اسدی و بعضی که اسمشون نمیبرم . منماشین اصلی و جاده ایم مگان 2000 هستش . چون دیگه جدیدا گرون شده و قطعاتش نایاب شده گفتم بهتره یه ماشین بخرم تو جاده دیگه اونو استفاده کنم.  یه کوییک اتوماتیک هم دارم که اون برای شهره توی خط مقایسه با این ماشین نیست. روز اولی که گرفتمش راستیتش برق زیبایی و خوشگلیش چشای منو گرفت. خیلی هم پرشتاب بود میتونم بگم تو شتاب اولیه راحت مگان رو میخورد. اوردمش خونه. یک یه هفته ای استفادش کردم تا رسید 1000 کیلومتر . سر 1100 کیلومتر ماشین خراب شد دیگه بزور استارت میخورد. بردمش نمایندگی گفتن استارتت نیم سوز شده. گفتن گارانتی نیس از من 800 هزار تومن پول گرفتن عوضش کردن. گفتم عیب نداره. از 1200 شروع کردم باهاش رفتم جاده. چون من بیشتر بین تهران و شمال با خانواده در تردد هستم .  اول از همه این ماشین بالای 100 کیلومتر اگر ضبط رو روشن نکنی صدای باد دیوونت میکنه . راستیتش از ظبط و سیستم برقیش اصلا راصی نیستم چون همیشه یا ظبطش هنگه یا دکمه های رو فرمونش کار نمیکنه. ماشین هم بعضی از اوقات تا سر باتری رو قطع نکنی استارت نمیخوره یه مشکل چراغ چک رو هم خیلی داره هر دو روز یکبار روشن میشه باید دیاگ بزنی ببینی مشکل چیه. .یه 3 باری رفتم شمال و برگشتم ماشین رفت رو کیلومتر 3000 کیلومتر. تو این کیلومتر یه سنگی به نسبت کوچیک از شانس من تو جاده خورد بهش یه تیکه از درش کامل قر شد . استحکام بدنش واقعا ضعیف هستش. من برای مگانم یه سنگ بزرگ خورد به سپرش حتی یه ترک بر نداشت ولی برای این خورد به فلز محکم ترین جاش یعنی در راننده اش قشنگ قر شد. بردمش صافکاری نمایندگی . درستش کردن ولی با چکش اول نه دوم رنگ اون تیکه اش به اندازه یه لکه رنگ ریخت. خیلی خورد تو ذوقم. بعدش گفتم چیکار میکنید به شما میگن صافکار . گفتن عیب از ما نیست. رنگ ماشینت ضعیفه. البته راستم میگفتن . بردم یه صافکار نشون دادم بهم گفت ماشینت تک پوششه هستش. واقعا جا خوردم چون تو مشخصات بالای شیشه اش زده بود دو پوششه. گفتم عیب نداره بازم باهاش رفتم تو جاده.  با یه سراتو مونتاژ کورس گذاشتم از سرعت 120 به بالا .  نمیدونم عیب از ماشین من بود یا همه اینجورین خیلی قشنگ ضایع شدم. بازم هزاران بار افسوس میخورم کورس گذاشتم چون رسیدم تهران ماشین خراب شد بردم نمایندگی گفتن فشار اوردی دهانه سیلندرت مشکل پیدا کرده و سیستم توربوات پره هاش داغون شده. هیچوقت نشده بود با ماشینی من کورس بزارم و نفسشو بقول معروف نگیرم. چون من با مگانم با هرکسی حتی سوناتا و مزدا 3 نیو و سراتو مدل 2017 اش کورس تو سرعت های بالا میزاشتم از 130 تا 180 خیلی قشنگ نفسشون رو میبریدم.  یکزره اخ هم نمیگفت ولی این تا رفتم روی 150 دیگه ضایعم کرد هیچ الارم جوش اوردنش هم شروع شد. خلاصه خیلی تو ذوقم خورد. سر کیلومتر 4200 کیلومتر از شانس من تو جاده شمال بارانی بود . جاده پر از ماسه بود . رسیدم خونه ماشینو شستم دیدم ای دل غافل رنگ سپر عقبش دون دون شده. این ماسه ها کل رنگ سپرشو ریخته بودن. واقعا دیگه اصبانی شده بودم. چون تا اون موقع کلی از قیمت ماشینم اینجوری میوفتاد. بازم رفتم رنگش از بیرون دادم درست کردن . ماشین روی کیلومتر 5670 تو جاده بودم میخاستم سبقت بگیرم پدال گاز رو تخته گردم سبقتم رو که گرفتم پامو گذاشتم رو ترمز که سرعت بیارم پایین. دیدم یا ابلفضل ماشین گازش هنگ کرده با گیربکسش همینجوری داره گاز میخوره. دیگه داشتم مرگ رو تو چشمای خودم میدیدم که مجبور شدم ماشین رو از گیربکس D ببرم حالتN به همین دلیل گیربکسش خورد شد. بردمش نمایندگی گفتن کامیپوتر گیربکست رطوبت خورده و هنگ کرده بوده که گاز میخورده همینجور. نباید این کار میکردی که گیریکست خورد شه. درجا بهش گفتم اگر این کارو نکرده بودم که الان باید بهشت زهرا میخوابیدم. والا بخدا یه بار نشده بود مگانم تو جاده یه چراغ اچارش روشن بشه چه رسد به خرابی چیز مهمی مثل کامپیوتر گیربکس درستش کردم امروز بازم رفتم باهاش بیرون. بخاری گرفتم تا زدم رو حالت A/C که بخار شیشه رو پاک کنه کمپرسورش نمیدونم چی شد یه صدای انفجار داد. بردمش نمایندگی میگه کمپرسور کولرت خراب شده ماشین رو 2 روز بخوابون درستش کنیم.  نمیدونم از بد شانسی منه ولی این ماشین کلی عیب رو دستم گذاشته. در ها که همه شروع کردن به صدا دادن اینه سمند. چون سمند داشتم ولی سمند قدیم واقعا به اندازه این اذیتم نکرد . این پلاستیک دور درب ها دیگه اب رو میدن داخل ماشین . میشورمش اب میاد داخل اتاق. سیستم برقش که هر روز هنگ میکنه رو اصابم میره. مهمتر از همه این رینگ هاش سمت جلو هاش تاب برداشته بود رفتم تاب گیری کردم . الانم دیگه بخدا پشیمونم که خریدم. مشکل اصلیش سانروفشه بجز اینکه فضای سر برای من کوتاه کرده البته من قدم 172 هستش مشکلی ندارم ولی دخترم 180 هستش مشکل داره. سانروفش مثل دندون بچه لق هستش تویه جاهایی که پستی بلندی داره یکسره صدای برخورد شیشه میده خیلی ضایع هستش. خلاصه الان با کلی ضرر ماشین 7000 کیلومتر با 40 میلیون زیر قیمت ماشین رو 350 گذاشتم.  باز هم کسی بهم نیست یه زنگ بزنه . شماها باید به من پاسخگو باشید جناب اسدی و محسنی تو روز قیامت . چرا این ماشین رو میدونستید اینجوریه به من گفتید بخرم. الانم کلا از ایران خودرو پشیمون هستم. تا زمانی که تحریم ها تمکم نشه از ایران خودرو ماشین نمیخرم چون همراعصاب ادم و جون ادم رو نشانه میره. الانم نه ماشین چینی میخرم نه ایرانی. فقط فرانسوی . چون تجربه استفاده از مگان رو دارم . واقعا یه بارم اذیتم نکرده و همیشه تو شتاب ثانویه سربلندم نگه داشته . بنظرم ماشین بعدیم یا تندر پلاس میگیرم یا داستر دو دف .همین وگرنه دیگه کلاهم بیوفته ماشین از ایران خودرو نمیخرم. باز سایپا بهتره. کویکم یه بار اذیتم کرد فقط اونم سر دری صندوقش بود وگرنه مشکلی واسم ایجاد نکرد. امیدوارم نظراتم در مورد این ماشین ....... بدرد همگی بخوره. گرچه شاید این مشکل ماشین بود ولی شما هم از خرید این ماشین پیشگیری کنید تا مثل من اذیت نشید

    منبع مطلب : bama.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 7 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید