این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    پیام تبلیغاتی

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    پیام تبلیغاتی را از این سایت دریافت کنید.

    30 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + آموزش ویدئویی

    در این مقاله علاوه‌بر چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار حوزه‌های مختلف به اصول نگارشی و محتوایی در بازاریابی پیامکی اشاره کردیم.

    بلاگ

    ملی پیامک

    پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی

    جذب مشتری

    چگونه با پیامک مخاطب خود را هیپنوتیزم کنیم!؟ + ۳۰ نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    1986 19 دسامبر 2022

    به 2 نمونه متن پیامک تبلیغاتی زیر توجه کنید:

    امشب شام برنامت چیه؟!

    پیتزاتو سفارش بده

    سیب زمینی ویژه و تحویل رایگانش از ما

    "فقط تا پایان شب"

    پیتزا برشکا 021660xxxxx

    با سلام

    امکان سفارش آنلاین پیتزا

    و انواع فست فود

    به همراه ارسال رایگان تا امشب

    پیتزا برشکا 021660xxxxx

    احتمالا اگر از شما بپرسم کدام یک از پیامک‌های بالا نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار است، با من هم نظر باشید که در نمونه اول دلتان بیشتر برای پیتزا پر می‌زند!

    واضح است که متن تبلیغاتی پیامک اول، نتیجه بهتری دارد، برای همین قصد داریم تا با چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در انواع کسب‌وکارها بیشتر آشنا شویم. از همین حالا هم به شما قول می‌دهم که برای اینکار لازم نیست آنتوان چخوف بشوید و فقط با رعایت چند نکته می‌توانید استاد پیامک‌های تبلیغاتی بشوید.

    قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

    اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.

    10% تخفیف! MPC10 کپی کد

    برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید

    ثبت نام و ارسال پیامک آنی

    مواد لازم برای نوشتن متن پیامک تبلیغاتی: شروع جذاب و خلاقانه!

    "خلاقیت" من عاشق این کلمه هستم و عمیقا آدم‌های خلاق را می‌ستایم. پروفسور جف آی ریچاردز استاد دانشگاه میشیگان و کسی که بیش از ۸۰ مقاله و کتاب در زمینه تبلیغات نوشته است، یک جمله معروف دارد:

    خلاقیت بدون استراتژی را هنر و خلاقیت با استراتژی را تبلیغات گویند.

    پس شما برای اثرگذاری در هر نوع تبلیغاتی قبل از هر چیز به یک شروع خلاقانه نیاز دارید. به نمونه شروع پیامک تبلیغاتی زیر توجه کنید.

    خب حالا که عمق تاثیر خلاقیت را حس کردید، سوال اینجاست که در نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار چطور خلاقیت را چاشنی کنیم؟ در مقاله قبلی مفصل از 6 اصل نوشتن موثرترین متن پیامک تبلیغاتی گفتیم، در ادامه یک مرور کلی داریم و سریع  سراغ بررسی نمونه‌ها می‌رویم. در زیر یک نمونه دیگر از متن پیامک تبلیغاتی خلاقانه هم براتون میذارم:

    می‌دونی پنج میلیون نفر آدم، با «کرفس»، ۴ میلیون کیلوگرم وزن کم کردند!؟

    خیلی‌ها هم موفق شدند وزن زیاد کنند، حالا نوبت شماست!

    همین‌امروز شروع کن: karafsapp.com

    اصول نوشتن نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    نمیخواهم با آوردن هزاران اصل و نکته یا نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار گیجتان کنم تا چیزهایی که بلدید هم یادتان برود! برای همین کل اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را در 2 دسته قرار دادم و برای هر دسته توضیحاتی خلاصه‌وار برایتان آوردم.

    اصول نگارشی پیامک اصول محتوای پیامک

    قبل از مطالعه این موارد پیشنهاد میکنم ویدئو زیر را تا انتها ببینید

    اصول نگارشی

    قرار است با هم تمامی آیتم‌های نگارشی یک متن پیامک تبیلغاتی موثر را بررسی کنیم. پس منتظر چه هستید؟!

    مختصر و مفید بنویسید

    متن پیامک محدودیت کاراکتری دارد. خوبی این محدودیت 70 کارکتری این است که شما را مجبور می‌کند در کمترین کلمات موثرترین باشید. البته امکان ارسال متن طولانی‌تر با 140 حرف هم وجود دارد، اما این‌کار توصیه نمی‌شود. زیرا هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی شما را تا حد چشم‌گیری افزایش می‌دهد و البته مخاطبان در بین این حجم از پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها و ... هیچوقت طوماری از صحبت‌های شما را نمی‌خواند و در واقع باید بتوانید در کمتر از 140 کاراکتر مخاطب را هیپنوتیزم کنید! سعی کنید جملات خود را کوتاه کنید، پس بهتر است هر سطر حدود 4 کلمه باشد به مثال‌‎های زیر توجه کنید:

    تخفیف 200 هزارتومانی فلایتیو

    فقط تا آخر خرداد flio.me/j_ywt

    بدون1ریال پیش پرداخت فرش بخر

    36ماهه بدون چک و ضامن اطلاع👇 ارسال4

    استفاده درست از کلمات

    کلمات هدف را برجسته کنید. برای این کار می‌توانید از کاراکترهایی مثل " * { استفاده کنید.  از کلمات پیچیده و تخصصی استفاده نکنید تا مخاطب معنی آن را بفهمد. گاهی برای جذابیت بصری به جای "و" می‌توانید از علامت "+" استفاده کنید. استفاده از علامت‌های ؟ و ! هم در جای خود خوب است.

    مثلا:

    20%تخفیف+ارسال رایگان

    در جشنواره 8سالگی "افق کوروش" باصرفه ترین های بازار را از ما بخواهید!

    سبد خریدتو آماده کن:

    okcs.ir/norm2

    در پیامک تبلیغاتی با مخاطب خود صمیمی باشید

    نیازی نیست مانند نامه اداری پیامک تبلیغاتی بنویسیم. با مشتری صمیمی باشید. مثلاً می‌توانید نام مشتری را هنگام ثبت‌نام دریافت کنید و در پیامک او را مورد خطاب قرار بدهید. در برخی موارد می‌توان با رعایت ادب کمی لحن تبلیغ را صمیمی‌تر کنیم. فقط قول دهید که در این زمینه افراط نکنید! به مثال زیر توجه کنید:

    سلام مهسای عزیز خوبی؟

    حواست باشه امروز قهوه و چیزای مربوط به قهوه رو تو کافه باریستا با ضرر "نصف قیمت" میدیم به خاطر جمعه سیاه!

    آدرس: همون جای همیشگی!

    اصول محتوایی پیامک تبلیغاتی

    شاید پیامک با محتوای جذاب، بدون اصول نگارشی هم تاثیر خودش را بگذارد. اما پیامک با نگارش درست بدون محتوای جذاب هیچ است! برای نوشتن محتوایی که با چند کلمه مخاطب را ناک اوت کند، نکات زیر را حتما رعایت کنید:

    شروع جذاب و شروع جذاب! می‌توانم بگویم مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، همین است! پیامکتان را جذاب شروع کنید تا مطمئن شوید مخاطب آن را تا آخر می‌خواند و در ذهنش باقی می‌ماند.

    ضرورت ایجاد کنید و بازه زمانی ذکر کنید. این حس را در مخاطب القا کنید که اگر همین الان نجنبد فرصت شگفت‌انگیزی که به او داده‌اید تمام می‌شود و سرش بی‌کلاه می ماند! آدم‌ها چیزهایی که فرصت دارد را به بعدها موکول می‌کنند و فراموش می‌شود!

    منبع مطلب : www.melipayamak.com

    20 نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی – فرادرس

    در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح می‌دهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را مطرح می‌کنیم.

    تبلیغات . دیجیتال مارکتینگ

    ۲۰ نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار + راهنمای تهیه اس ام س تبلیغاتی

    آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۱

    زمان مطالعه: ۱۴ دقیقه

    براساس مطالعات انجام شده، نرخ باز کردن ایمیل در حدود ۲۰ ذکر می‌شود. این درحالی است که نرخ باز کردن پیامک، عددی در حدود ۸۲ درصد است و ۹۰ درصد افراد در کمتر از ۳ دقیقه اقدام به باز کردن SMS می‌کنند. در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح می‌دهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را بررسی می‌کنیم. همچنین باید و نبایدها در تدوین متن پیامک تبلیغاتی و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیان می‌شود.

    فهرست مطالب این نوشته

    بازاریابی پیامکی چیست ؟

    کمپین‌های متنی (بازاریابی پیامکی انبوه)

    متن‌های تراکنشی

    باید و نبایدها در نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    بایدها در نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    خلاصه بودن فراخوانی به اقدام

    همراه با رضایت مخاطب

    ایجاد ارزش ارسال در زمان مناسب

    جذابیت در ابتدای متن

    حاوی نام مشتری مشخص بودن کسب‌وکار

    استفاده از زبان محاوره‌ای

    ایجاد حس فوریت پیشنهاد لغو اشتراک ردیابی پیامک‌ها

    نبایدها در نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    آزار مخاطب

    ارسال متعدد پیشهاد فروش

    عدم معرفی خود فراموشی CTA ارسال پیام طولانی ایجاد اصطکاک

    استفاده از لینک طولانی

    نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف

    فروشگاه‌های تجارت الکترونیک

    شرکت‌های گردشگری مراکز خدماتی

    مشاغل در مناطقی با اینترنت ضعیف

    پلتفرم‌های رسانه اجتماعی

    چه زمانی پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟

    تبلیغات حساس به زمان

    به‌روزرسانی‌های مهم یادآوری‌ها

    ارتباطات تجاری داخلی

    چگونه فهرست شماره تلفن خود را برای بازاریابی پیامکی گسترش دهیم؟

    فرم اشتراک اینترنتی فرم اشتراک کاغذی کدهای کوتاه مزایای SMS مارکتینگ عدم ایجاد مزاحمت

    ارتباط آنی با مشتریان

    عدم وجود فیلترینگ دسترسی بیشتر قابلیت ردگیری

    امکان ارتباط دوطرفه با مشتری

    مقرون‌ به صرفه

    معرفی فیلم آموزش آشنایی با تبلیغ نویسی Copywriting

    معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

    معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

    سوالات متداول پیرامون نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    محدودیت تعداد کاراکتر در بازاریابی پیامکی چقدر است؟

    مهم‌ترین ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار چیست؟

    آیا بازاریابی پیامکی غیرقانونی است؟

    بازاریابی پیامکی چیست ؟

    بازاریابی پیامکی یا SMS مارکتینگ شکلی از ارتباطات است که به شما اجازه می‌دهد اعلان‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید. اس ام اس مارکتینگ نیز مانند بازاریابی ایمیلی شامل ارسال پیام کوتاه برای همه مشترکین موجود در فهرست است و مبتنی بر اجازه مخاطبان است. این نوع از بازاریابی سریع‌ترین راه ممکن برای جلب توجه افراد به پیام شما است و برخلاف تماس‌های بازاریابی که معمولا ناخواسته هستند، بازاریابی پیامکی چنین نیست. استفاده ترکیبی از بازاریابی پیامکی و ایمیلی، به دلایل زیر انتخاب هوشمندانه‌ای است.

    ایمیل‌ها کمک می‌کنند تا پیام خود را به صورت جامع منتقل کنید اما پیام‌های متنی باید کوتاه باشند.

    نرخ باز شدن پیام‌های متنی بیشتر از ایمیل‌ها است و این نشان می‌دهد که پیامک‌ها به ندرت نادیده گرفته می‌شوند.

    بازاریابی پیامکی برای ارسال پیام‌های حساس به زمان مناسب است.

    در ادامه دو نوع متداول پیام‌های بازاریابی را توضیح می‌دهیم.

    کمپین‌های متنی (بازاریابی پیامکی انبوه)

    در این نوع بازاریابی پیامکی، شما پیام را برای تعداد زیادی مخاطب ارسال و آن‌ها را از تخفیف یا محصول جدید خود باخبر می‌کنید.

    متن‌های تراکنشی

    این پیامک‌ها قبل یا بعد از تراکنش ارسال می‌شوند. پیام‌های تراکنشی به صورت خودکار ارسال می‌شوند. پیامک برداشت و واریز بانک یا پیامک ثبت سفارش نمونه‌هایی از این نوع پیام‌های کوتاه هستند. تصویر زیر نمونه‌ای از پیام کوتاه تراکنشی است.

    باید و نبایدها در نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    تا اینجا می‌دانیم بازاریابی پیامکی چیست اما در ادامه نکاتی را برای شروع SMS مارکتینگ بیان می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها به حداکثر بهره‌وری در بازاریابی پیامکی برسید.

    بایدها در نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

    در ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که باید در تدوین نمونه متن پیامک تبلیغاتی رعایت کنید تا تاثیرگذار باشد.

    خلاصه بودن

    برخلاف سایر کانال‌های بازاریابی، در بازاریابی پیامکی نمی‌توانید از پاراگراف‌های متعدد برای متقاعد کردن مخاطب خود استفاده کنید. تنها ۱۶۰ کاراکتر برای رساندن پیام خود در اختیار دارید، بنابراین پیام خود را ساده و کوتاه نگه دارید. برای مثال در تصویر زیر عطر میثم با ارسال پیام بازاریابی کوتاه، منظور خود را به مخاطب رسانده است.

    فراخوانی به اقدام

    مشتریان باید بدانند پس از خواندن پیامک تبلیغاتی شما، باید چه کاری انجام دهند. روشی ساده برای ایجاد دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA)، پاسخ به پرسش‌های زیر است.

    چرا مخاطبان باید این پیشنهاد را درنظر بگیرند؟

    این پیشنهاد چه منفعتی برای مخاطبان به همراه دارد.

    اگر فراخوانی به اقدام را فراموش کنید در واقع هدف SMS مارکتینگ را از دست داده‌اید. پیام تبلیغاتی باید دارای فراخوانی به اقدام مستقیم باشد. برای مثال از عبارت‌های زیر می‌توانید در پیام خود به عنوان فراخوانی به اقدام استفاده کنید.

    با ارسال عدد ۱ کد تخفیف ۲۰ درصدی دریافت کنید.

    همین الان رزرو کنید.

    محصولات جدید ما را بررسی کنید.

    برای مثال در تصویر زیر نمونه ای از متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را مشاهده می‌کنید که با قرار دادن لینک، مخاطبان را به خرید بلیط کنسرت تشویق می‌کند.

    منبع مطلب : blog.faradars.org

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 14 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید