این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    چند خط

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    چند خط را از این سایت دریافت کنید.

    یک بند چند خط است

    در نوشتن بند چه مراحلی را باید درنظر بگیریم مراحل بند نویسی,بند نویسی در انشا,اصول بند نویسی,مراحل نوشتن بند,بند نویسی چهارم ابتدایی,تعریف بند در زبان فارسی,یک بند چند خط است,موارد مهم بند نویسی,آموز

    معلم یار،دانلود نمونه سوال

    معلم یار،دانلود نمونه سوال در نوشتن بند چه مراحلی را باید درنظر بگیریم مراحل بند نویسی,بند نویسی در انشا,اصول بند نویسی,مراحل نوشتن بند,بند نویسی چهارم ابتدایی,تعریف بند در زبان فارسی,یک بند چند خط است,موارد مهم بند نویسی,آموز

    جزوه , نمونه سوال و مقالات دانشگاهی

    دوره ی ابتدایی

    پایه ی اول ابتدایی

    پایه دوم ابتدایی

    پایه سوم ابتدایی

    پایه چهارم ابتدایی

    پایه پنجم ابتدایی

    پایه ششم ابتدایی

    دوره اول متوسطه

    دوره دوم متوسطه

    در نوشتن بند چه مراحلی را باید درنظر بگیریم

    7769 سعید ساجدی رئیسی بازدید : 5534 جمعه 28 مهر 1396 نظرات (0)

    در نوشتن بند چه مراحلی را باید درنظر بگیریم

    مراحل بند نویسی,بند نویسی در انشا,اصول بند نویسی,مراحل نوشتن بند,بند نویسی چهارم ابتدایی,تعریف بند در زبان فارسی,یک بند چند خط است,موارد مهم بند نویسی,آموزش نوشتن بند,آموزش بند نویسی در پایه سوم ابتدایی,آموزش بند نویسی,آموزش جمله سازی فارسی,روش تدریس جمله سازی,روش های جمله سازی,تمرین جمله سازی اول ابتدایی,آموزش جمله سازی کلاس اول,سایت جمله سازی,آموزش جمله نویسی,جمله نویسی اول دبستان,پایه سوم ابتدایی,فارسی سوم ابتدایی

    سلام دوستان و همکاران محترم پایه سوم ابتدایی (دبستان)

    در این پست از سایت معلم یار برای شما عزیزان , آموزش بند نویسی فارسی سوم ابتدایی ویژه ی سال تحصیلی 95-96 و آماده کردیم

    امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره

    فــدا

    آموزش نوشتن بند نویسیهر یک بند 5 تا ۳ خط است .

    تمرين هاي نگارش در كتاب مهارت هاي نوشتاري به پرورش مهارت نوشتن مي پردازند. در صفحه چهارم هر درس فعاليتي با عنوان نگارش گنجانده شده است كه از ابتدا به صورت غير مستقيم به دانش آموزان شيوه ي نوشتن را آموزش مي دهد. اين فعاليت به انشا و نوشتن خلاق و فعال مي پردازد و در پايان كتاب از دانش آموزان انتظار مي رود كه بتوانند يك بند منسجم و زيبا ، با توجه به فعاليت هاي نگارش، بنويسند.

    نگارش، به آموزش بندنويسي مي‌پردازد و به تعميق و تجربه‌هاي يادگيري در اين زمينه اختصاص دارد. در اين بخش موارد زير آموزش داده مي‌شود

    انتخاب موضوع

    محدود كردن دامنه‌ي موضوع

    آشنايي با جمله‌ي موضوع

    نوشتن بند منسجم

    تعریف بند :تعریف جمله : از چند کلمه درست شده است ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد.تعریف بند : از چند جمله درست شده است  ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد.آموزش نوشتن (بند نویسی )

    ب) موضوعی داده می شود :

    1.برای موضوع چندکلمه یا تصویر می دهیم .

    2. یک کلمه یا تصویر خالی ؟؟؟

    3. در مورد هرکدام چند جمله بگویند

    4. هر گروه يك تصویر را انتخاب می کنند

    * گفتن و صحبت کردن مقدمه نوشتن

    ) محدود کردن موضوع

    موضوع + عبارت محدود کننده (نان انواعی دارد ) تمام جملات بعدی باید در همین مورد بیاید .

    د) جمله موضوع :

    اولین جمله بند که معمولاً با تو رفتگی آغاز می شود . مهمترین جمله بند است که جملات بعدی باید در توضیح آن بیاید .

    * در این قسمت جملاتی که به جملات موضوع ربط ندارد شناسایی و حذف وجایگزین می شوند .

    ه ) قضاوت عملکرد

    درباره پایه سوم ابتدایی , فارسی پایه سوم ,

    ادامه مطلب ... اطلاعات کاربری فراموشی رمز عبور؟

    سمعک به افراد کم شنوا چه کمکی می کند

    یکشنبه 05 آذر 1396

    علامه حلی چه ویژگی داشت که به دیدار امام زمان موفق شد

    یکشنبه 05 آذر 1396

    معنی کلمات درس فداکاران فارسی کلاس سوم

    شنبه 27 آبان 1396

    معنی کلمات درس بلدرچین و برزگر

    شنبه 27 آبان 1396

    معنی کلمات درس بازرگان و پسران

    شنبه 27 آبان 1396 معنی حکایت زیرکی شنبه 27 آبان 1396

    معنی کلمات سرود ملی ایران

    شنبه 27 آبان 1396

    معنی شعر سرای امید از هوشنگ ابتهاج

    شنبه 27 آبان 1396 نویسندگان سعید ساجدی رئیسی

    نماد اعتماد الکترونیک

    لینک دوستان دانلود سریال جدید خودنویس

    آخرین مطالب ارسال شده

    آرشیو آذر 1396 آبان 1396 مهر 1396 شهريور 1396 مرداد 1396 تير 1396 خرداد 1396 ارديبهشت 1396 فروردين 1396 اسفند 1395 بهمن 1395 دی 1395 آذر 1395 آبان 1395 نظرسنجی

    از سایت و مطالب سایت راضی هستید؟!از قالب جدید سایت راضی هستید؟! (مهر 96)

    آمار سایت کل مطالب : 1405 کل نظرات : 359 افراد آنلاین : 4 تعداد اعضا : 498 آی پی امروز : 347 آی پی دیروز : 5506

    بازدید امروز : 1,581

    باردید دیروز : 26,994

    گوگل امروز : 154 گوگل دیروز : 3736

    بازدید هفته : 104,946

    بازدید ماه : 1,126,077

    بازدید سال : 1,126,077

    بازدید کلی : 42,672,049

    صفحه اصلی تالار گفتمان ثبت نام ورود آرشیو تماس با ما

    منبع مطلب : www.moallemyar.ir

    ارزیابی چند خط پایه از نقاشی‌درمانی بر کاهش علایم پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی

    تشخیص و درمان مشکلات رفتاری-هیجانی کودکان در سال‌های پیش دبستانی امکان بهبود آن را افزایش می‌دهد. یکی از شایع‌ترین مشکلات رفتاری کودکان خردسال که موجب مراجعه به مراکز بهداشت روانی می‌گردد، پرخاشگری است. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی نقاشی درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی می‌باشد. در این تحقیق از طرح چند خط پایه‌ای تک آزمودنی استفاده شد. در طرح مذکور مشاهده یا اندازه‌گیری را در فواصل زمانی در مورد یک واحد که ممکن است فرد یا گروهی از افراد باشد، به کار برده شد. مرحله اول این طرح (A) که خط پایه و مرحله دوم(B)، مرحله مداخله است. پس از اتمام مرحله مداخله، مرحله پیگیری انجام می‌شود و نتایج مشاهدات این مرحله به‌دنبال مرحله دوم رسم می‌شود. آزمودنی‌های تحقیق حاضر را 5 کودک پرخاشگر از مراکز پیش‌دبستانی تشکیل می‌دادند که آزمودنی‌ها 4 پسر و 1 دختر بودند. در تحلیل داده‌های پژوهش‌، از تحلیل دیداری و ترسیم نمودار استفاده شد. در تحلیل دیداری، تغییرات حاصل از مداخله براساس سطح، روند و تغییرپذیری مشاهدات، بررسی و تفسیر شد. نتایج به دست آمده از میانگین کل کودکان در مرحله خط‌پایه، مداخله، و پیگیری و نیز اندازه اثر مشاهده شده برای کل کودکان و نتایج تحلیل دیداری، نشان داد که نقاشی‌درمانی اثر بالایی بر کاهش پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی داشته است. بنابراین، نقاشی درمانی بر کاهش علایم پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی تأثیر داشته است.

    ارزیابی چند خط پایه از نقاشی‌درمانی بر کاهش علایم پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی

    نوع مقاله : مقاله علمی - پژوهشی

    نویسندگان

    شهرام واحدی 1 نرگس صادقپور 2

    1 عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز

    2 دانش آموخته کارشناسی ارشد مشاوره دانشگاه تبریز

    10.22054/QCCPC.2016.5885

    چکیده

    تشخیص و درمان مشکلات رفتاری-هیجانی کودکان در سال‌های پیش دبستانی امکان بهبود آن را افزایش می‌دهد. یکی از شایع‌ترین مشکلات رفتاری کودکان خردسال که موجب مراجعه به مراکز بهداشت روانی می‌گردد، پرخاشگری است. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی نقاشی درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی می‌باشد. در این تحقیق از طرح چند خط پایه‌ای تک آزمودنی استفاده شد. در طرح مذکور مشاهده یا اندازه‌گیری را در فواصل زمانی در مورد یک واحد که ممکن است فرد یا گروهی از افراد باشد، به کار برده شد. مرحله اول این طرح (A) که خط پایه و مرحله دوم(B)، مرحله مداخله است. پس از اتمام مرحله مداخله، مرحله پیگیری انجام می‌شود و نتایج مشاهدات این مرحله به‌دنبال مرحله دوم رسم می‌شود. آزمودنی‌های تحقیق حاضر را 5 کودک پرخاشگر از مراکز پیش‌دبستانی تشکیل می‌دادند که آزمودنی‌ها 4 پسر و 1 دختر بودند. در تحلیل داده‌های پژوهش‌، از تحلیل دیداری و ترسیم نمودار استفاده شد. در تحلیل دیداری، تغییرات حاصل از مداخله براساس سطح، روند و تغییرپذیری مشاهدات، بررسی و تفسیر شد. نتایج به دست آمده از میانگین کل کودکان در مرحله خط‌پایه، مداخله، و پیگیری و نیز اندازه اثر مشاهده شده برای کل کودکان و نتایج تحلیل دیداری، نشان داد که نقاشی‌درمانی اثر بالایی بر کاهش پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی داشته است. بنابراین، نقاشی درمانی بر کاهش علایم پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی تأثیر داشته است.

    کلیدواژه‌ها

    پرخاشگری هنردرمانی کودکان پیش دبستانی نقاشی درمانی طرح چند خط پایه

    عنوان مقاله [English]

    A multiple-baseline evaluation of Painting therapy on decreasing Aggression sings of preschool children

    نویسندگان [English]

    shahram vahedi 1 n s 2

    چکیده [English]

    The Early diagnosis and intervention during the preschool years will improve your child’s chances for overcoming his or her behavioral-emotional problems. One of most common problems of behavioral visit that of People to the mental health centers is aggression. This study examined the effectiveness of painting therapy in reducing aggression of preschool children. Thus, a single-subject multiple baseline design was used. In this research, the observed or measured intervals in which a unit may be an individual or group of individuals, was used. The first phase of the project (A) is baseline and second (B) is the intervention phase. After the intervention, the follow-up observations were carried out and the results of the second search step plotted. Subjects of the research were five aggressive children from preschool centers in Tabriz city (4 boys and 1 girl). In the analysis of date charting and visual analysis was used. In the visual analysis, changes resulting from intervention on the level, trend and variability of observations were reviewed and interpreted. The results are the average of all children at baseline, intervention, and follow up and effect size observed for all children and visual analysis of the results showed the painting effect in reducing aggression in preschool children was high. Therefore, painting therapy has an impact on reducing symptoms of preschool aggression.

    کلیدواژه‌ها [English]

    Aggressive art therapy Preschool children painting therapy Multiple-baseline design

    مراجع

    منبع مطلب : qccpc.atu.ac.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 6 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید