این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    کد معرف اسنپ راننده کجاست

    کد معرف اسنپ راننده کجاست را از این سایت دریافت کنید.

    آموزش اپلیکیشن جدید کاربران راننده (اندروید) – باشگاه رانندگان اسنپ

    اپلیکیشن راننده اسنپ به‌روز شد. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن کاربران راننده، امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر قابلیت‌های جدید، ک

    آموزش رانندگانامکانات اپلیکیشن

    آموزش اپلیکیشن جدید کاربران راننده (اندروید)

    138 زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه

    اپلیکیشن راننده اسنپ به‌روز شد. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن کاربران راننده، امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر قابلیت‌های جدید، کاربران راننده ساده‌تر از گذشته امکان استفاده از اپلیکشن را خواهند داشت.

    در ادامه برخی کارکردهای ابتدایی از جمله قبول سفر را مرور می‌کنیم.

    صفحه اصلی

    وارد کردن شماره اسنپی

    وارد کردن کد تایید

    پس از باز کردن اپلیکیشن رانندگان، ابتدا شماره تلفن اسنپی خود را (شماره‌‌ای که با آن در اسنپ ثبت‌نام کردید) وارد کنید. کد ۶ رقمی به شماره شما ارسال می‌شود. کد ارسالی را وارد کنید. برای وارد کردن کد تأیید، تنها یک دقیقه فرصت دارید.

    کاربران راننده برای فعالیت در ناوگان اسنپ نیاز دارند در اپلیکشن رانندگان آنلاین باشند. برای این منظور کافی است دکمه خاموش را لمس کرده تا آنلاین شوید. در این وضعیت، درخواست‌های سفر برای شما ارسال می‌شود. همچنین برای تغییر در تنظیمات سفر، گزینه «تنظیمات دریافت سفر» را انتخاب کنید.

    این گزینه به کاربران راننده اجازه می‌دهد درخواست سفرها در محدوده‌های طرح کاهش آلودگی هوا یا طرح ترافیک را مدیریت کنند.

    برای نمایش موقعیت کنونی خود نیز، لازم است گزینه دایره‌ای شکل (علامت هدف) را لمس کنید. موقعیت شما روی نقشه نمایش داده می‌شود.

    نحوه‌ی وارد کردن شماره شبا

    مشاهده لیست تراکنش‌ها

    ثبت شماره شبا انتخاب بانک عامل

    کاربران راننده اسنپ برای تسویه حساب روزانه نیاز به ثبت شماره شبا در اپلیکیشن راننده دارند. همچنین لازم به یادآوری است، در صورتی که شماره حساب شما در بانک‌های طرف قرارداد اسنپ باشد تسویه‌حساب حتی در روزهای تعطیل نیز طبق روال روزانه انجام می‌شود.

    برای ثبت شماره شبا، از گزینه‌های پایین صفحه (سمت چپ گزینه روشن و خاموش)، گزینه مالی را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، سمت چپ بالا، گزینه «ثبت شماره شبا» را انتخاب کنید.

    شماره شبای خود را بدون IR ابتدایی وارد کرده، در بخش بعدی نام و نام‌خانوادگی صاحب حساب را ثبت کنید. لازم است در بخش سوم نام بانک مورد نظر را از فهرست انتخاب کنید.

    نحوه وارد کردن شماره کارت بانکی

    انتخاب آیکن کارت بانکی

    ثبت شماره کارت بانکی

    ویرایش موفق کارت بانکی

    برای دریافت اعتبار سهمیه بنزین لازم است شماره کارت بانکی‌تان را در اپلیکیشن راننده اسنپ ثبت کنید. این شماره کارت حتما باید به نام خودتان باشد و مربوط به همان حسابی باشد که شماره شبای آن را در مرحله‌ی قبل وارد کرده‌اید.

    برای ثبت شماره شبا، از گزینه‌های پایین صفحه (سمت چپ گزینه روشن و خاموش)، گزینه مالی را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، سمت چپ بالا، تصویر کارت بانکی را لمس کنید. سپس شماره 16 رقمی کارت بانکی‌تان را در در بخش مربوطه وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید.

    قبول سفر

    قبول کردن سفر

    اعلام رسیدن به مبدا مسافر

    اعلام سوار کردن مسافر

    با ارسال درخواست سفر به کاربر راننده، شما می‌توانید مبدأ، مقصد (مقصد دوم) یا جزئیات بیشتری از سفر را مشاهده کنید. در صورت تمایل کافی است دکمه قبول سفر را نگه دارید.

    پس از قبول سفر، با استفاده از گزینه «مسیریابی» به سوی مبدأ حرکت کنید. علامت فلش بالای نشانی مبدأ، جزئیات بیشتری از سفر را نمایش می‌دهد.

    حرکت به سوی مقصد و پایان سفر

    پس از سوار شدن مسافر، با استفاده از مسیریاب، حرکت به سوی مقصد را آغاز کنید. در صورتی که مسافر حین سفر مقصد دوم را انتخاب کرد یا تغییری در سفر شکل گرفت، می‌توانید از علامت روبروی وضعیت هزینه سفر که به صورت فلش دایره‌ای است استفاده کنید تا بازنگری در قیمت انجام شود. در صوتی که مشکلی با بازنگری قیمت داشتید، می‌توانید از گزینه پشتیبانی استفاده کنید. با لمس پشتیبانی دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود.

    گزینه «بازنگری قیمت» موارد مرتبط را به شما نمایش می‌دهد.

    نوع دریافت هزینه سفر در این بخش مشخص شده است. پرداخت‌ها در اسنپ به دو شیوه نقدی و اعتباری انجام می‌شود که انتخاب آن با مسافر است.

    پس از رسیدن به مقصد و پیاده‌شدن مسافر گزینه پایان سفر را نگه‌دارید. در پایان می‌توانید نظر خود را درباره مسافرتان اعلام کنید.

    دریافت وجه نقد عدم دریافت وجه نقد رای‌دهی به مسافر

    پس از سوار شدن مسافر، ابتدا دکمه «مسافر سوار شد» را نگه داشته، سپس با استفاده از گزینه مسیریابی، به سوی مقصد حرکت کنید. تماشای ویدیوی آموزش اپلیکیشن جدید کاربران راننده را هم از دست ندهید.

    آموزش راننده اسنپ اپلیکیشن رانندگان

    {منقضی شد} تسهیلات تعویض روغن ممتاز خزر مازندران ویژه کاربران راننده اسنپ

    آموزش گام‌به‌گام اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ

    نوشته های مشابه

    دسترسی آسان به باشگاه رانندگان اسنپ از طریق موبایل

    ویژگی‌های جدید اپلیکیشن رانندگان اسنپ نسخه اندروید 4.7.0

    ویژگی جدید اپلیکیشن راننده اسنپ: نمایش دلایل مسدودی حساب کاربری

    ویژگی جدید اپلیکیشن راننده اسنپ: بیمه بدنه و شخص ثالث

    138 دیدگاه

    سلام .بنده از رانندگان اسنپ در اهواز هستم ..از ابتدای طرح سهمیه بنزین ثبت نام به عمل اورده ام .ولی تا کنون هیچ دریافتی ویا کمک هزینه ای دریافت نکرده ام .و هر جا مراجعه میکنم کسی جواب گو مشکل بنده نیست .ممنون میشم اگه مشکلی دررابطه با دریافت سهمیه داشته باشم ابلاق شوم .متشکرم

    منبع مطلب : club.snapp.ir

    کد معرف اسنپ راننده

    خانواده اسنپ بسیار بزرگ شده است و هر روز به تعداد اعضای خانواده‌ نیز افزوده می‌شود. رشد جمعیت خانواده، ما را بر آن داشت تا در فضایی صمیمی‌تر و در بلاگ اسنپ به تمامی سوال‌ها و نگرانی‌هایتان پاسخ دهیم. «صدای کاربر» صدای شما همراهان همیشگی اسنپ است. ما همیشه خود را در برابر شما پاسخگو… ادامه خواندن کد معرف اسنپ راننده

    کد معرف اسنپ راننده

    کد معرف اسنپ راننده

    خانواده اسنپ بسیار بزرگ شده است و هر روز به تعداد اعضای خانواده‌ نیز افزوده می‌شود. رشد جمعیت خانواده، ما را بر آن داشت تا در فضایی صمیمی‌تر و در بلاگ اسنپ به تمامی سوال‌ها و نگرانی‌هایتان پاسخ دهیم. «صدای کاربر» صدای شما همراهان همیشگی اسنپ است. ما همیشه خود را در برابر شما پاسخگو دانسته‌ایم و اکنون قصد داریم تا به روش بهتر و یکپارچه‌ای با شما ارتباط برقرار کنیم. از این پس پرسش‌های پرتکرار و دغدغه‌های شما کاربران گرامی در این بخش پاسخ داده خواهد شد.

    چطور اکانت اسنپ خود را شارژ کنیم؟

    شارژ حساب کاربری در اسنپ به چهار روش پرداخت اینترنتی، USSD، شارژ مستقیم و اسنپ‌کارت انجام می‌شود.

    ۱- پرداخت اینترنتی

    برای افزایش حساب از طریق پرداخت اینترنتی کافی است منوی سمت راست را باز و به صفحه «گردش حساب» مراجعه کنید. با لمس دکمه آبی‌رنگ + می‌توانید پس از انتخاب «پرداخت اینترنتی» مبلغ دلخواه را وارد، و سپس دکمه پرداخت را لمس کنید تا به درگاه بانکی هدایت شوید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت و اتمام مراحل خرید، موجودی شما افزایش خواهد یافت.

    کد معرف اسنپ راننده

    ۲- پرداخت USSD

    کاربران iOS به دلیل گزینه «پرداخت اینترنتی» را مشاهده نمی‌کنند و به جای آن، پرداخت از طریق USSD یا #۷۲۴* را خواهند دید. این روش شارژ در مطلب نحوه شارژ حساب اسنپ از طریق USSD به طور کامل شرح داده شده است.

    ۳- درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir

    به وسیله درگاه اینترنتی recharge.snapp.ir شما می‌توانید به راحتی حساب اسنپ خود و دیگران را به طور مستقیم شارژ کنید. لطفا دقت داشته باشید در این روش باید شماره موبایلی را وارد کنید که حساب اسنپ با آن فعال است. راهنمای کامل را می‌توانید در مطلب افزایش موجودی با شارژ مستقیم حساب اسنپ مطالعه کنید.

    ۴- اسنپ‌کارت

    هر اسنپ‌کارت دارای یک کد و مبلغ مشخصی از موجودی اسنپی است. در صورت در اختیار داشتن اسنپ‌کارت باید به صفحه گردش حساب وارد شوید و پس از لمس دکمه +، با انتخاب گزینه اسنپ‌کارت و وارد کردن کد و ثبت آن، موجودی اسنپ‌کارت را به حساب خود منتقل کنید.

    trailing stop چیست

    اسنپ همواره خود را پاسخگوی سوالات شما می‌داند. به همین منظور شما می‌توانید سوالات خود را از طریق حساب‌های کاربری اسنپ در شبکه‌های مجازی (توییتر، اینستاگرام و فیسبوک)‌ و همچنین آدرس ایمیل [email protected] ارسال و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. همچنین برای دریافت آخرین خبرها از خدمات و کدهای تخفیف اسنپ، عضو کانال تلگرامی اسنپ شوید.

    چطور می‌توانم با پشتیبانی صحبت کنم؟

    راه‌های تماس با اسنپ سوال خیلی از کاربران است. اگر در حال سفر هستید و نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبانی دارید می‌توانید با شماره «۴۱۸۴۹۰۰۰-۰۲۱» تماس بگیرید. در صورت پایان سفر بهتر است از طریق بخش پشتیبانی داخل اپلیکیشن مسائل و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین آدرس الکترونیکی[email protected] راه دیگر ارتباط شما با پشتیبانی است.

    اکانتم بلاک شده، راهنمایی‌ام کنید؟

    اگر درخواست سفر خود را به دفعات لغو کنید اکانت شما بلاک می‌شود. در این مورد می‌توانید برای رفع بلاک اکانت خود با پشتیبانی تماس بگیرید. پس از بررسی مشکل اکانت شما رفع می‌شود.

    چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز تخفیف سفر دریافت نکرده است؟

    ابتدا مطمئن شوید که دوستتان کد معرف را در بخش کد تخفیف وارد کرده‌ است. اگر کد معرف را در اولین سفرش وارد نکرده باشد فرصت او برای دریافت تخفیف از دست رفته است.

    اما اگر فرد معرفی شده سفر اولش را رفته و اطلاعاتش را در بخش کد تخفیف وارد کرده و هنوز تخفیف دریافت نکرده است، حتما برای پیگیری با پشتیبانی تماس بگیرد. همچنین می‌تواند شماره خودش را به همراه شماره معرف به آدرس ‌الکترونیکی [email protected] ارسال کند، تا این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

    چرا بعد از معرفی اسنپ به دوستم و ارسال لینک معرفی، هنوز سفر رایگان دریافت نکرده‌ام؟

    ابتدا نیاز است که از انجام سفر اول دوست خود و وارد کردن کد معرف از طرف ایشان اطمینان حاصل کنید. در صورتی که دوست شما در اولین سفرش کد معرف را در قسمت کد تخفیف وارد کرده باشد -بعد از اتمام سفر اولش- شما یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) دریافت می‌کنید. برای پیگیری بیشتر مشکلات مربوط به این موضوع با آدرس الکترونیکی [email protected] در تماس باشید.

    پیشنهادی برای کمپین و یا همکاری مشترک با اسنپ دارم. چگونه باید آن‌ را با شما درمیان بگذاریم؟

    پیشنهاد خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

    چطور می‌توانم برای مجموعه‌‌ام کد تخفیف بگیرم؟

    درخواست خود را مبنی بر دریافت کد تخفیف برای سازمان یا مجموعه‌تان به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

    چطور می‌توانیم برای شرکت خود از سرویس‌های اسنپ استفاده کنیم؟

    درخواست خود را به همراه اطلاعات شرکت‌تان به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

    برای برقراری همکاری رسانه‌ای (حضور در نشست خبری یا تنظیم قرار مصاحبه) با چه کسی باید در ارتباط باشیم؟

    برای داشتن همکاری رسانه‌ای با اسنپ باید درخواست خود را از طریق آدرس الکترونیکی [email protected] و یا فکس «۸۹۷۸۶۰۵۷-۰۲۱» برای روابط عمومی اسنپ ارسال کنید؛ در صورت تایید با شما تماس گرفته می‌شود.

    چطور باید سه مقصد و بیشتر را ثبت کرد؟

    توقف در بیش از دو مقصد مستلزم پذیرش راننده است. چنانچه راننده درخواست شما را برای داشتن توقف‌های بیشتر رد کند انجام چنین سفری منتفی است. در صورت پذیرش راننده، در حین سفر با پشتیبانی تماس بگیرید؛ مبلغ نهایی سفر شما با احتساب توقف‌ها محاسبه و در اپلیکیشن قید می‌شود.

    حسابم را آنلاین شارژ کرده‌ام، پول از حسابم کم شده ولی اسنپم شارژ نشده است، لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    مبلغ کسر شده طی ۷۲ ساعت کاری به حساب شما برگردانده می‌شود. در صورت عدم بازپرداخت مبلغ کسرشده، تصویر صورت حساب خود را، به همراه شماره پلاک خودرو و توضیحات مربوطه، به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال کنید. بازپرداخت پول شما در اولین فرصت پیگیری و نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

    منبع مطلب : winsingal.com

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    alexis 3 روز قبل
    0

    کدمعرفی چی شد؟؟؟؟؟؟؟

    0
    حسن 3 روز قبل

    حسن

    علی مشعلی 7 روز قبل
    0

    کد معرف راننده اسنپ رو خواستم

    احمد 9 روز قبل
    0

    سلام کد معرف اسنپ کجاست میخوام یکی از دوستانم رو معرفی کنم برای ثبت نام

    محمدرضامنافی 21 روز قبل
    1

    سلام کد معرف اسنپیمو میخاستم

    مهدی 2 ماه قبل
    2

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید